Prezydent Andrzej Duda podpisał 1 kwietnia 2021 r. ustawę z dnia 30 marca 2021 r. o zmianie ustawy o narodowym spisie powszechnym ludności i mieszkań 2021. Głównym celem nowelizacji ustawy jest wydłużenie czasu realizacji NSP w warunkach zagrożenia epidemicznego COVID-19 o 3 miesiące, tj. do 30 września 2021.
Ustawa wchodzi w życie z dniem następującym po dniu ogłoszenia.
Link do ustawy:
https://www.prezydent.pl/aktualnosci/wydarzenia/art,2151,prezydent-podpisal-trzy-ustawy.html
Opis zdjęcia dla osób korzystających z audiodeskrypcji: Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021 już trwa. Wejdź na na stronę internetowej spis.gov.pl i bądź na bieżąco.
Opis zdjęcia dla osób korzystających z audiodeskrypcji: Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021. Już od 1 kwietnia. Wejdź na na stronę internetowej spis.gov.pl i bądź na bieżąco.
Opis zdjęcia dla osób korzystających z audiodeskrypcji: Już 1 kwietnia rozpoczyna się Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021. Na stronie spis.gov.pl została opublikowana lista pytań w NSP 2021. Zachęcamy do zapoznania się z pytaniami, jakie będą zawarte w formularzu Narodowego Spisu Powszechnego Ludności i Mieszkań 2021
Opis zdjęcia dla osób korzystających z audiodeskrypcji: Aplikacja demo - poznaj pytania na Narodowy Spis Ludności i Mieszkań 2021
Zachęcamy do zapoznania się z aplikacją spisową w wersji demonstracyjnej, która znajduje się na stronie internetowej: https://demo.spis.gov.pl/. Aby uruchomić aplikację należy kliknąć koło zębate znajdujące się w prawym dolnym rogu strony (wskazuje na nie napis „Tu uruchomisz tryb demo"). Tryb demo umożliwia osobom zainteresowanym zapoznanie się z pytaniami, które już 1 kwietnia 2021 r. pojawią się we właściwym formularzu spisowym NSP 2021. Aplikacja pozwoli na zapoznanie się ze specyfiką i sposobem obsługi formularza. Wcześniejsze zapoznanie się z formularzem spisowym pozwoli na pogłębienie wiedzy na temat pytań w nim zawartych oraz przygotowanie się do odpowiedzi na nie przy wypełnianiu wersji ostatecznej formularza.
Uwaga! Może wystąpić problem z otwarciem wersji demonstracyjnej formularza w niektórych przeglądarkach. Należy wówczas skorzystać z innych dostępnych przeglądarek internetowych.
W dniu 2 kwietnia 2021 r. Urząd Gminy w Wadowicach Górnych jest nieczynny.
Gmina Wadowice Górne
39-308 Wadowice Górne
Wadowice Górne 116
NIP 8172175250
Regon 851661234
tel. 14 666 97 51
fax 14 682 62 03
e-mail: ug@wadowicegorne.pl
Godziny pracy urzędu:
poniedziałek 7:45 - 15:45
wtorek 7:45 - 15:45
środa 7:45 - 15:45
czwartek 7:45 - 15:45
piątek 7:45 - 15:45
Numer konta
Bank Spółdzielczy Rzemiosła Odział Wadowice Górne
85 8589 0006 0220 0880 0101 0061
Adres skrzynki podawczej na ePUAP:
/3ncf6tf015/SkrytkaESP
Odwiedza nas 37 gości oraz 0 użytkowników.